BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at fastholde og udbygge kvaliteten i Regnskabsafdelingen i Danmarks 5. største kommune? Er du stærk til IT og har et godt administrativt overblik, samt nyder at yde en god service? Så er denne stilling måske lige noget for dig.
Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til Regnskabsafdelingen i Vejle Kommune. I Regnskabsafdelingen er vi opdelt i mindre arbejdsfællesskaber/teams. Du vil blive ansat i Team Drift med 7 andre kollegaer.
Opgaverne er varierende og omfatter eksempelvis følgende:
• Fakturabetaling
• PBS-betalinger
• Indbetalinger
• Mellemkommunale afregninger
• Udbetaling af tilskud til virksomheder
• Udbetalinger og indbetalinger fra hovedkassen
• Hjemtagelse af statsrefusioner på det sociale område
• Afstemninger og kontrol heraf
• Administration af Vejle Kommunes Feriefond
I Vejle Kommune har vi en ambition om at være den bedste og mest effektive drevne kommune i Danmark. Vi bestræber os på at yde en god service på alle henvendelser, og er proaktive i forhold til at udvikle regnskabsfunktionen både internt og eksternt, og dermed sikre den bedst mulige økonomistyring af kommunen. Vi arbejder løbende på at forbedre arbejdsgange via digitaliseringer og via automatiseringer af arbejdsgange.
Du skal være indstillet på at være fleksibel i forhold til opgaver og deadlines, men du vil også i stort omfang selv have mulighed for at sætte dit præg på indholdet af stillingen – afhængigt af dine kompetencer.
Der vil være et tæt samarbejde med de øvrige teams i Regnskabsafdelingen, og med de øvrige fagforvaltninger i Vejle Kommune.
Vi forventer af dig
Vi leder efter en kollega, der både er faglig dygtig, har gode samarbejdsevner og ønsker at bidrage til det sociale fællesskab i teamet og afdelingen.
Vi forventer, at du med din faglighed er med til at sikre høj kvalitet i den daglige drift. Du trives med mange varierende opgaver – store som små - og er god til at se nye løsninger og muligheder for at forbedre arbejdsgange.
Du kan på egen hånd løse både daglige rutineopgaver og mere udviklings-orienterede opgaver. Vi forudsætter, at du er talstærk, har erfaring med Excel, og generelt har gode IT-færdigheder.
Det forudsættes, at du har en uddannelse inden for kontor, økonomi eller regnskab. Måske er du relativt nyuddannet – eller har erfaring fra en lignende stilling. Det vigtigste er, at du har viljen og gejsten til at være med til at udvikle teamet og afdelingen sammen med os.
Det er ikke et krav – men det vægtes højt, at du har kendskab og praktisk erfaring med kommunal økonomi, samt praktisk erfaring med ØS-Indsigt og KMD-systemer.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
• Er faglig ambitiøs og tager ansvar for både egne opgaver, men også for den samlede opgaveløsning
• Har gode analytiske evner og arbejder disciplineret med dine opgaver
• Kan tilrettelægge arbejdsdagen selvstændigt og samtidigt evner at koordinere med dine øvrige kollegaer
• Er faglig nysgerrig og optaget af at tilegne dig ny viden
• Er positiv og har et godt humør, der bidrager til den gode trivsel
Vi tilbyder dig
En fast stilling på 37 timer med spændende og udfordrende opgaver. Et godt og uformelt arbejdsmiljø med de øvrige kollegaer i Regnskabsafdelingen. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk. En arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden, og er klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille.
Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. oktober 2023 – eller gerne før.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst.
Om os
Regnskabsafdelingen med i alt 28 ansatte er opdelt i mindre teams med nogle klare opgavefælleskaber. Afdelingen er organisatorisk placeret under Øko-nomi i Økonomi- & Arbejdsmarkedsforvaltningen.
Flere oplysninger
Flere oplysninger om stillingen kan fås hos afdelingsleder Johnny Olesen på telefon 20 57 47 59 eller på mail joole@vejle.dk.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 15. august 2023.
Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 25. august 2023.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=60fc6621)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=60fc6621&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873845