BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du sætte dit præg på driften af Region Syddanmarks digitale postløsninger, så vi sikkert og effektivt kan kommunikere med patienter og borgere? Og vil du være med til at etablere og udvikle processerne for håndtering af den fremtidige drift af ErhvervsID-Syd helt fra starten af? Så er du måske vores nye Service Delivery Manager.
Stillingen er nyoprettet og du vil få en unik mulighed for at sætte dit aftryk på driften af to af vores komplekse og patientkritiske systemer - Digital post og ErhvervsID Syd. ErhvervsID Syd udrulles i Region Syddanmark i løbet af juni 2023. Du vil dermed være med fra den spæde start og får stor indflydelse på at etablere og udvikle processerne for håndtering af den fremtidige drift af systemerne.
Læs mere om Digital Post og ErhvervsID-Syd via linket her.
Service Delivery Manager som kan sikre at aftalte leverancer og servicemål opfyldes
Dine opgaver spænder bredt og du bliver bindeleddet mellem systemejerne, den regionale forvaltning og leverandørerne, hvor du er med til at sikre, at aftalte leverancer og servicemål opfyldes.
Som Service Delivery Manager skal du bl.a. sikre en fælles prioritering og tilrettelæggelse af driftsopgaver samt rådgive om forbedringstiltag og optimeringer, der skal sikre stabil og sikker drift af Digital post og ErhvervsID-Syd. Herudover får du en vigtig opgave i at sikre løbende fejludbedringer og veltilrettelagte opgraderinger til nye versioner.
Dine væsentligste arbejdsopgaver er at:
• koordinere og styre aktivitets- og tidsplaner for tekniske idriftsættelser (releases, patches og hotfixes)
• følge op og rapportere på driftsrelaterede servicemål - herunder performance og driftsstabilitet
• håndtere incidents og evt. indgå i en taskforce ved major incidents
• kvalificere, estimere og gennemføre bestillinger relateret til videreudvikling eller ændringsønsker fra systemejer eller procesejer.
Gode samarbejds- og koordineringsevner med flair for at bygge bro mellem teknik og forretning
Der kan være mange veje ind i jobbet. Du arbejder måske allerede som Service Delivery Manager, er it-projektleder eller tilsvarende i dag. Vigtigst er, at du gennem dit arbejdsliv har erfaring med drift af et komplekst it-system/platform – gerne fra en større organisation.
For at blive en succes i rollen er det vigtigt, du tænker relationen og fællesskabet først, da det er igennem en holdindsats og gode relationer, at du og dine samarbejdsrelationer opnår langsigtede og gode løsninger. Du skal derfor trives i en rolle, hvor du skaber resultater sammen med andre og motiveres af at have en bred kontaktflade i en omskiftelig hverdag.
Vi forventer desuden, at du:
• Er fortrolig med relevante ITIL-processer omkring drift og support af et it-system, gerne via ServiceNow
• Formår at bygge bro mellem teknikken og forretningen
• Kan kommunikere med alle - en tekniker såvel som en leverandør eller en repræsentant fra ledelsen
• Bidrager med godt humør og en god samarbejdsånd.
Som person har du et godt overblik samtidigt med, at du er proaktiv, struktureret og målrettet i din opgaveløsning.
Vi tilbyder et fagligt stimulerende miljø – med plads til et liv ved siden af
I Regional IT lander du i en organisation, der er i en positiv udvikling, og hvor vi hver dag bringer teknologien i spil til gavn for borgere og patienter. Vi tilbyder et spændende job, hvor du møder stor variation i dine opgaver og i din hverdag samt får mulighed for at påvirke processerne og er med til at definere din rolle.
Du bliver en del af funktionsområdet Serviceleverancer, hvor ca. 28 kolleger fordelt på otte teams byder på stor faglighed, der går hånd i hånd med godt samarbejde og stort engagement. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med et bredt udsnit af kollegaerne fra Regional IT – både i eget funktionsområde, men også med kollegaerne på tværs af Regional IT.
Vi lægger vægt på faglig og personlig udvikling, og at vores medarbejdere har de kompetencer, som er nødvendige for at kunne løse deres opgaver. Hos os får du derfor løbende mulighed for at videreudvikle dig.
Vi er en fleksibel arbejdsplads og har i det daglige fokus på, at vi skal få både arbejds- og privatliv til at fungere. Du vil bl.a. få mulighed for hjemmearbejdsdage – op til 2 dage om ugen – efter en oplæringsperiode og i spidsbelastninger vil du blive kompenseret for de ekstra timer.
Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig?
Region Syddanmark er med sine mere end 26.000 ansatte en af Danmarks største arbejdspladser. Forretningsområderne dækker sundhed, psykiatri- og socialområdet, administrative enheder samt regional udvikling.
Regional IT er den centrale it-drift organisation i Region Syddanmark og tæller i alt ca. 320 medarbejdere. Dertil kommer yderligere ca. 300 it-medarbejdere, der er ansat på sygehusene. Regional IT er fordelt på tre lokationer i henholdsvis Vejle, Kolding og en mindre lokation i Odense.
Vilkår
Dit arbejdssted er Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle. Der er tale om en fuldtidsstilling (37 timer ugentligt). Løn og ansættelsesvilkår er i forhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt.
Er du interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionschef Mette Herting, telefon 2920 1173.
Læs mere om Regional IT på vores hjemmeside.
Din ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt og senest 5. juni 2023.
Vi forventer at afholde første samtalerunde 12 juni 2023 og anden runde 20. juni 2023. Kandidater, der går videre til 2. samtalerunde, vil blive bedt om at gennemføre tests.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Regional IT - Vejle, Damhaven 12, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225402&DepartmentId=8847&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834885