Økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en økonomimedarbejder der brænder for økonomi og med erfaring inden for debitorbogholderi.

Hvem er vi?

Du bliver en del af Økonomiafdelingen, der varetager en bred vifte af opgaver vedr. indkøb og økonomistyring, herunder budgetlægning, perioderegnskaber, årsregnskab, økonomianalyser samt ad hoc-prægede opgaver i tæt samarbejde med institutionens kerneaktiviteter.

Regnskabsteamet består af en teamleder, 4 økonomimedarbejdere og en økonomielev.

Du indgår i et engageret team af dygtige og hjælpsomme medarbejdere.

Som økonomimedarbejder vil du have en central rolle for virksomhedens økonomi.

Stillingsbeskrivelse

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte fakturering, indbetalinger, rykkerprocedure og diverse afstemninger, men opgaverne favner endnu bredere, da du vil blive involveret i flere arbejdsområder i bogholderiet f.eks. omposteringer og moms.

Du vil få et tæt samarbejde med ledere og medarbejdere i uddannelserne og stabene, hvor du skal kommunikere og formidle regler og regnskabspraksis, så vi understøtter en korrekt regnskabsmæssig håndtering af alle transaktioner.

Du vil også udarbejde vejledninger samt sikre effektivisering af opgaver via digitalisering.

Vi forventer at

  • Du har en relevant regnskabsuddannelse og gerne flere års erfaring fra en lignende stilling
  • Har grundig erfaring med at arbejde inde for debitorområdet og rykkerprocedure
  • Du har kendskab til bl.a. Navision Stat, og i øvrigt gode IT-kundskaber (Microsoft Office - særligt Excel)
  • Det vil være en stor fordel, hvis du kender til momsregler, herunder evt. har arbejdet med den statslige momsrefusionsordning
  • Er selvstændig og formår at strukturere din dag på den mest optimale og effektive måde
  • Det er naturligt for dig at formidle og rådgive
  • Du er servicemindet, kvalitetsbevidst, samarbejdsvillig og sætter en ære i at gøre tingene rigtigt første gang

Vi tilbyder

  • Et team bestående af dygtige medarbejdere, der sammen løfter de respektive opgaver.
  • En stor berøringsflade og fleksibilitet i hverdagen.
  • Mulighed for fleksible arbejdstider.
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid og ønskes besat pr. 1. oktober 2023 eller efter nærmere aftale.

Ansættelsen sker efter OAO fællesoverenskomsten og organisationsaftale for kontorfunktionærer. Hvis en ansøger har en anden uddannelse/baggrund, så ansættes efter den pågældende overenskomst eller organisationsaftale.

Stillingen er omfattet af principperne om Ny Løn.

Du refererer til økonomi- og ressourcechef Ole Hjort Willatzen.

Du vil få primær arbejdssted ved UCL, Vestre Engvej 51 C, 7100 Vejle, men du må forvente lejlighedsvis opgaveløsning på UCLs andre adresser i Odense, Svendborg, Jelling, Vejle og Fredericia.

Yderligere oplysninger

Du kan få nærmere oplysninger om stillingen ved henvendelse til teamleder Jesper Mogensen, jemo@ucl.dk, tlf. 2933 9271 eller økonomi- og ressourcechef Ole Hjort Willatzen, ohw@ucl.dk, tlf. 2463 0063.

Du kan læse mere om UCL på www.ucl.dk.

Ansøgning

Send din ansøgning sammen med CV og relevante eksamensbeviser elektronisk via vores hjemmeside www.ucl.dk/job senest den 23. august 2023

Vi forventer at afholde samtaler 28. august 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Vestre Engvej 51 C, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://ucl.hr-on.com/show-job/156031?linkref=122720&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877109

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet