BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kender du de grundlæggende principper indenfor økonomi kombineret med praktisk erfaring inden for området? Har du lyst til at udvide dine kompetencer og påtage dig mere ansvar i fremtiden?
Hvis ja, er det måske dig, vi netop står og mangler til et ledigt Try & hire-forløb med mulighed for fastansættelse for den rette person.
Til et spændende Try & Hire-vikariat, med henblik på fastansættelse for den rette, søger vi, på vegne af vores kunde Jesma Group i Vejle, en dygtig og engageret økonomiassistent til deres bogholderi – opstart vil blive 1. september 2023. Du vil komme til at arbejde i et professionelt og internationalt miljø med gode kollegaer, hvor du samtidig vil få gode muligheder for en faglig og personlig udvikling.
Du vil skulle referere til Financial Manager, hvor du vil få en unik mulighed for at bidrage til virksomhedens økonomifunktion og udvikle dine færdigheder inden for regnskab og økonomistyring.
Du vil få en bred berøringsflade på tværs af organisationen, og det er derfor vigtigt, at du er god til samarbejde og relationsopbygning.
I jobbet som økonomiassistent kommer du til at skulle arbejde med en lang række forskellige opgaver – overordnet vil disse blandt andet være varetagelse af:
- Bogføring af varefakturaer via købsordrer for to selskaber
- Bogføring af omkostningsfakturaer via kladder for to selskaber
- Betalinger for begge selskaber
- Afstemning af banker
- Periodiseringer
- Løn for ét selskab
- Fakturering af serviceordre for ét selskab
- Debitorer – korrespondance og rykkere
- Udarbejdelse af intern årsrapport til revisor for ét selskab
- Afregning af moms for ét selskab
Du vil derudover - inden for et års tid - få mulighed for at udvide dit ansvarsområde, når du skal være med til:
- Integration af Continia Document Capture, Continia Payment og Continia Expense Management
- Indkøring af nyt tidsregistreringssystem
- Udarbejdelse af bestyrelsesmateriale i PowerBI
Du vil få en god onboarding samt introduktions- og oplæringsperiode, så du bliver klædt godt på til jobbet.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har en relevant uddannelse kombineret med nogle års erfaring fra en stilling som evt. bogholder eller økonomi- eller regnskabsassistent
Som den nye kollega skal du være en selvstændig, udadvendt og talstærk person, som skal kunne arbejde på egen hånd. Din tilgang til arbejdet er struktureret og systematisk med en positiv indstilling. Du skal derudover være målrettet og kunne bevare overblikket i pressede situationer.
Du er en habil bruger af it herunder specielt Excel samt erfaring med Business Central og kendskab til Power BI/rapportgenerering generelt.
Du har gode kommunikationsevner – og du kan begå dig på dansk såvel mundtlig som skriftligt. Du skal samtidig kunne begå dig på engelsk i skrift og tale i forhold til samtale med kunder og kollegaer.
Praktiske oplysninger
Ansøgningsfristen er den 13. august 2022. Der vil løbende blive afholdt samtaler – så vent ikke med at søge.
Løn efter kvalifikationer herunder pension og fritvalgskonto.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team A/S.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Kolding, Vonsildvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873952