BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har DU evnerne og viljen til at være med på holdet i ’Fremtidens Sekretariat’, Røntgenafdelingen Vejle Sygehus? Så er det lige dig, vi søger!
Vi søger kollega, der brænder for faglig udvikling og sammenhængende patientforløb, og som tør udfordre vanetænkning og forstår at omsætte frugtbare ideer til ændret praksis.
Vi søger lægesekretær/sekretær med sundhedsfaglig erfaring til attraktiv fast fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2023, eller efter aftale.
Stillingen er med mange forskelligartede opgaver, så hvis du kan lide afvekslende arbejdsdage og meget planlægning samt koordinering, er denne stilling med nyoprettet koordinator-funktion lige noget for DIG.
Se mere nedenfor.
Vi kan tilbyde Fremtidens Sekretariat – stærkere sammen – fælles retning
Vi bestræber os på at blive kendt som Danmarks bedste arbejdsplads.
Et Sekretariat, der følger tingene til dørs, og har patienten i centrum og først.
Vi prioriterer vores tværfaglige samarbejde, så vi ved fælles hjælp kan blive Danmarks bedste Røntgenafdeling.
Som lægesekretær på Røntgenafdelingen har vi faglig udvikling gennem uddannelse, således at vores kompetencer svarer til sundhedsvæsenets krav.
Vi lægger stor vægt på førstehåndsindtrykket – både ved fremmøde og telefonisk kontakt – vi ved, hvor vigtige de første 3 sekunder er.
Vi er mødestabile – Vi løfter i flok – for sammen er vi stærkest.
Lægesekretæren er den røde tråd i den hvide verden.
Vi vil være de bedste, fordi vi kan.
Lidt om os
Røntgenafdelingen er fordelt på flere matrikler – Vejle, Middelfart og Kolding Sygehus samt Mammografiafsnittet beliggende på Vejle Sygehus.
Vi er i færd med at etablere Fælles Ambulant Enhed for Røntgenafdelingerne i SLB. Her bliver vores ambulante patienter booket og indkaldt til undersøgelse.
Arbejdsopgaver Fælles Ambulant Enhed:
Modtagelse, klargøring og sortering af henvisninger. Visitation af delegerede områder. Booking af undersøgelser på alle modaliteter på tværs af alle matrikler. Bestilling af transport, blodprøver, tolk.
I Vejle er vi ca. 110 medarbejdere, heraf 10 lægesekretærer.
Afdelingen tager imod og undersøger ca. 360 patienter pr. dag.
Du vil indgå i et Sekretariat med en dynamisk gruppe på 9 dygtige lægesekretærer og 4 radiografer.
Arbejdstiden ligger for nuværende på hverdage mandag til fredag.
Vi har fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse, som betyder, vi har 1 arbejdsdag til kl. 21.30 hver 14. dag. Dette kører i et fast rul, hvor der ved behov naturligvis kan byttes ugedag. Ved arbejdstid til 21.30 har du medindflydelse på, hvornår du møder ind.
Du kommer til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med dine kolleger både front- og backoffice samt med radiograferne i undersøgelsesrummene.
Du vil få megen kontakt til såvel patienter/pårørende som personale fra både egne afsnit og andre afdelinger.
Vi har daglig ’morgenbriefing’, ugentligt tavlemøde og personalemøde x 1 pr. måned.
Lidt om dig
Du er uddannet lægesekretær eller har anden sundhedsfaglig erfaring.
Du har erfaring indenfor det radiologiske speciale og kendskab til RIS og PACS.
Du har forståelse for patientens vej igennem systemet samt evnen til at sætte patienten først.
Du er god til at samarbejde og har lyst til at arbejde i et team, hvor vi hjælper hinanden på tværs for altid at sætte patienten først.
Du kan arbejde selvstændigt og er samtidig en holdspiller, der kan prioritere arbejdsopgaverne.
Du har en fleksibel tilgang til opgaverne, for der er sjældent to dage, der er ens i sundhedsvæsenet.
Du er stabil, positiv og ser muligheder frem for begrænsninger.
Du bidrager i hverdagen med humor og stor arbejdsglæde.
Du har flair for IT, da stillingen kræver, at der kan arbejdes i flere systemer, og alt billedmateriale behandles elektronisk.
Da du bl.a. vil være vores sekretær udadtil, søger vi en imødekommende og serviceminded person.
Arbejdsopgaver koordinatorfunktion
Booking og koordinering af indlagte – og akutte patienter, for alle modaliteter i samarbejde med 2 kolleger.
Visitation – eller indhentelse heraf ved radiolog.
Gennemgå morgendagens program og tage action på skæve eller manglende blodprøvesvar.
Arbejdsopgaver frontoffice
Du modtager vores patienter i Receptionen. Vi har åbent ambulatorium, hvor mange patienter kommer uanmeldt til forskellige undersøgelser. Der vil derfor være en del undersøgelser, som skal visiteres og derefter bookes i vores RIS-system. Du kommer til at besvare mange telefonopkald, da du ofte vil være den første kontakt til afdelingen.
Der vil være mange koordinerende opgaver i forhold til vores åbent ambulatorium-patienter, tværfagligt og med samarbejdspartnere.
Arbejdsopgaver backoffice
Backoffice er du med i vores Konference/PACS-team, der består af 4 sekretærer. Opgaverne her er bl.a. at importere billeder fra andre sygehuse inkl. booking og indskanning af beskrivelser, overføre billeder elektronisk til andre sygehuse – sende beskrivelser, indhentning af screeningsbilleder, verificering og identificering af elektronisk overførte billeder samt forberedelse af radiologkonferencer til de kliniske specialer.
Du får grundig oplæring og introduktion til Røntgenafdelingen.
Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Berit Andersen på telefon 7940 5337 eller mail berit.andersen@rsyd.dk
Ansøgningsfrist d. 03.09.2023.
Ansættelsessamtaler d. 07.09.2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus, Beriderbakken 4, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=226254&DepartmentId=6700&MediaId=2511&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892343