En stilling som kordegn er ledig pr. 1. aug. 2023

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En stilling som kordegn ved  Sct. Johannes Sogns Menighedsråd i Vejle er ledig pr.  1. aug. 2023.

Stillingen er på 15 timer pr. uge med mulighed for udevidelse, hvis du kan påtage dig Kirke-og kulturopgaver.

Kordegnen skal varetage følgende opgaver:

  • Ekspedition af henvendelser i kontoret åbningstid
  • Personregistrering
  • Ansvarlig for sognets elektroniske kalender
  • Ajourføring af gældende lovgivning på kirkens område
  • Sekretær for menighedsrådet
  • Ekstern og intern kommunikation

 

Sct. Johannes Sogn har 5.933 indbyggere og ligger i et multikulturelt område, hvor vi igennem socialt arbejde henvender os til alle uanset baggrund. Det sociale arbejde ligger os meget på sinde. Der er især et stort behov for at imødegå den udbredte ensomhed som mange i vores sogn sidder med. Vores sognehus bliver derfor brugt til mange aktiviteter og møder, bla. sogneeftermiddage, møder for Anonyme Narkomaner og Bydelsmødre, som er indvandrerkvinder, der mødes for at støtte op om hinanden og deres bekendte i forhold til integrationen og forståelse for livet i et demokratisk samfund.

Vi er Grøn Kirke og gør brug af dét, som naturen omkring os kan byde på. Her har vi netop oprettet et havelaug med deltagelse af sognets beboere, som har etableret blomsterbede ved kirken og sognehuset.

Vi oplever, at sognets beboere har stor glæde af at kunne mødes med andre mennesker i det lokale miljø.

Vi forventer, at du:

  • Kan lide mødet med mennesker
  • Har et godt overblik
  • Er fleksibel
  • Arbejder struktureret
  • Kender arbejdet med IT og GDPR
  • Kan kommunikere både skriftligt og mundtligt

 

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for menighedsrådet Henning Lauridsen på tlf. 53353648 / henla@sct-johannes-vejle.dk

Ansøgningen med relevante bilag sendes til menighedsrådet på mail 7895fortrolig@sogn.dk .

Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest søndag den 9. juli 2023 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted fredag den 14. juli 2023.

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer.

Ansættelse sker ved Sankt Johannes Sogns Menighedsråd beliggende Haraldsgade 10, 7100 Vejle

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne.

 

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

 

Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen.

Det er en betingelse, at den obligatoriske 5 ugers uddannelse for kordegne gennemføres indenfor 2 år efter ansættelsens start.

Stillingen er indplaceret i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 287.708,29 kr. – 355.850,19 kr.(nutidskroner). Fikspunktet er 302.851,32 kr. (nutidskroner). Der er ikke rådighedsforpligtelse til stillingen.

OK tillæg på 866,50 kr. (nutidskroner) pr. år.

Løn og OK tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem menighedsrådet og Danmarks Kordegneforening.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sct. Johannes Sogn, Boulevarden, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: 7895fortrolig@sogn.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858402

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet