BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være vores nye kollega i Vejle kommunes stærkeste fællesskab og mest nærværende fagforening.
Jobbet indebærer bl.a.
- Telefonisk og personlig vejledning i a-kasselovgivningen, lovpligtige samtaler med ledige medlemmer samt udbetaling af dagpenge, feriedagpenge m.m.
Vi forventer du har:
- Kendskab til arbejdsløshedslovgivningens bestemmelser. Erfaring med arbejde i en A-kasse, er en fordel.
- Gode skriftlige formuleringsevner.
- Vilje og evne til at samarbejde med valgte og ansatte i en aktiv fagforening.
- Evnen til at håndterer en travl men spændende hverdag i medlemmernes interesse.
- Du skal deltage i vores organiserings arbejde.
- Du skal deltage i efteruddannelse og møder indenfor a-kassen.
Vi tilbyder en stilling på 37 timer med:
- Løn – og ansættelsesforhold, ifølge overenskomst med HK.
- En spændende arbejdsplads, med et godt arbejdsmiljø og omgivet af gode kollegaer.
Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2023, eller snarest muligt.
Ønskes yderligere oplysninger kontakt:
A-kasseleder Anne D. Nørgård tlf. 28 431 907 – anne.noergaard@3f.dk eller Afdelingsformand Martin Jensen tlf. 40 530 461 – martin.jensen@3f.dk
Ansøgning mærket sagsbehandler skal være afdelingen i hænde senest mandag den 14. august 2023 kl. 09.00 på mail: vejle.job@3f.dk
Samtaler vil blive afholdt i uge 34 og 35
3F Vejle er Vejle kommunes stærkeste fællesskab og mest nærværende fagforening.
3F Vejle vil med en klar profil vejlede, rådgive og servicere medlemmerne i overensstemmelse med samfundets og arbejdsmarkedets udvikling og til gavn for fællesskabet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
3F Vejle Fagligt Fælles Forbund, Sjællandsgade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: vejle.job@3f.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875821