BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at drive Global Mobility og skabe en serviceminded oplevelse for vores medarbejdere? Så er det måske dig, vi søger. Til en større virksomhed i Vejle søger Randstad en selvstændig, velstruktureret og dygtig Administrative Business Supporter til et længerevarende vikariat.
om stillingen
I stillingen som Administrative Business Supporter vil du blive en del af et team på 3, som i samarbejde varetager en bred vifte af administrative og serviceorienterede opgaver inden for Global Mobility. Derudover vil du i dagligdagen ligeledes arbejde tæt sammen med et team af Operations Managers.
Du vil opleve en hverdag med mangeartede arbejdsopgaver, særligt af administrativ karakter. Teamets primære "kunder" er de mange medarbejdere på kontoret i Vejle, men de støtter også en række administrative opgaver i organisationen verden over.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Generel Global Mobility-støtte til medarbejdere, der arbejder globalt
- Generel assistance i forbindelse med individuelle opgaver
- Global Mobility-support til ledelsen og HR Global Mobility-teamet
- Udarbejdelse af dokumenter, anmodning om feedback, kontrol af status, kvalitetstjek m.m.
- Kommunikation med medarbejdere og ledere om forskellige emner
- Diverse ad hoc-opgaver
din profil
Din baggrund kan være mangeartet, men du har en stærk administrativ baggrund som måske personlig assistent, teamassistent, korrespondent, kontorassistent, koordinator eller lignende. Derudover kan du lide at arbejde i en stor organisation og trives i et internationalt miljø med et multinationalt team.
Endvidere har du følgende egenskaber:
- Du er struktureret, robust og serviceminded med en positiv jeg kan alt-indstilling
- Du kan arbejde med flere opgaver på én gang og forstår at prioritere
- Du er en teamplayer, der tager initiativer, samtidig med at du kan arbejde selvstændigt og bevare roen i travle situationer
- Du har gode samarbejdsevner, og du kan formå at agere i forskellige kulturelle sammenhænge
- Du har solid erfaring med MS Office (Office 365, Word, Excel, PowerPoint, Outlook) – kendskab til SAP og SharePoint vil være et stort plus
- Du kan kommunikere både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
der tilbydes
Du bliver en del af et team med højt motiverede og specialiserede medarbejdere, som har en god og positiv indstilling. Teamet gør en stor indsats for at gøre hver dag til en god dag. I stillingen vil du desuden få mulighed for både personlig og faglig udvikling samt at blive en del af et spændende internationalt miljø.
Der er tale om et vikariat med opstart fra d. 07/08/2023 til 28/06/2024, dog med mulighed for forlængelse. Det vil være en fuldtidsstilling i perioden med fleksibel arbejdstid samt mulighed for hjemmearbejde.
ansøg nu
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. Du søger via knappen ANSØG NU på vores hjemmeside, hvortil du bedes ansøge med et engelsk CV. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Stine Bomberg på telefon: +45 25 97 08 13.
om randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.randstad.dk/jobs/administrativ-business-support_brande_10507/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877263